فیگورین با همکاری اسنپ پی محصولات خود را به صورت اقساطی به فروش می رساند !
با خیال راحت محصولات ما شامل تابلوشاسی ، کاردستی و ماکت را بصورت قسطی خریداری فرمایید !
پرداخت اقساطی با سرویس اعتباری اسنپ پی چیست؟
پرداخت اقساطی اسنپپی یکی از روشهای پرداخت است که برای کاربران واجد شرایط و خوش حساب اسنپ فعال میشود. با استفاده از اعتبار اقساطی میتوانید به راحتی و بدون دغدغه داشتن موجودی، از فیگورین ، بدون بهره و کارمزد خرید کنید و بدون نیاز به هیچ گونه ضمانت و وثیقهای هزینه آن را به صورت ماهانه از طربق اپلیکیشن اسنپ (بخش سرویس اعتباری) تسویه کنید.
من اسنپ ندارم، چطور میتوانم سرویس اعتباری اسنپپی را فعال کنم؟
امکان فعالسازی سرویس اعتباری در حال حاضر برای کاربران واجد شرایط اسنپپی وجود دارد. برای فعالسازی، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن «سرویس اعتباری» بزنید،پس از فعالسازی قراردادی بین شما و اسنپپی منعقد میشود .
در اسنپپی حساب ندارم. میتوانم موقع خرید ثبتنام کنم و اعتبار بگیرم؟
بله! میتوانید با وارد کردن شمارهٔ موبایلی که با آن در اپلیکیشن اسنپ حساب کاربری دارید و ارائه کد ملی متعلق به صاحب خط در اسنپپی ثبتنام کنید؛ اطلاعات شما بررسی میشود و در صورت تأیید، اعتبار میگیرید و میتوانید خریدتان را نهایی کنید.
برای پرداخت فاکتور بصورت اقساطی باید چه کار کنم؟
جهت پرداخت فاکتور سفارش خود بصورت اقساطی، پس از افزودن محصول مورد نظر به سبد خرید، کافی است تا در صفحه تسویه حساب، درگاه پرداخت اسنپ پِی را انتخاب نمایید.
آیا باید شماره موبایل اسنپ پِی با شماره موبایل حساب کاربری یکی باشد؟
خیر، شما میتوانید با شماره موبایل خود در سایت فیگورین ثبت نام کرده و جهت پرداخت فاکتور بصورت اقساطی، پس از انتخاب درگاه پرداخت اسنپپی، در فرم ورود به سرویس اعتباری اسنپپی از شماره موبایل شخص دیگری استفاده نمایید.
سرویس اعتباری اسنپپی برای من فعال شده است، آیا برای خرید اقساطی باید مجددا ثبت نامی انجام دهم؟
اعتبار اقساطی برای کاربران واجد شرایط و خوش حساب اسنپپی به صورت خودکار فعال میشود و نیازی به فعالسازی مجدد ندارد.
چگونه میتوانم اقساطم را تسویه کنم؟
در صورت پرداخت با استفاده از اعتبار اقساطی، قسط اول در لحظه خرید تسویه شده و برای بازپرداخت سه قسط آتی، در پایان هر ماه یک صورتحساب برای شما صادر میشود. برای تسویهحساب، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن «سرویس اعتباری» بزنید، بعد از دیدن صورتحسابتان در قسمت بدهیها، روی دکمه پرداخت بزنید. با ورود به درگاه بانکی میتوانید قسطتان را تسویه کنید. مهلت تسویه حساب پایان هر ماه است، اما نگران نباشید، برای راحتی شما امکان پرداخت بدون جریمه دیرکرد تا روز پنجم ماه وجود دارد.
آیا برای استفاده از پرداخت اقساطی اسنپپی محدودیتی وجود دارد؟
شما میتوانید به اندازه کل موجودیتان که در صفحه اصلی برنامه (بخش سرویس اعتباری در اپلیکیشن اسنپ) قابل مشاهده است، به صورت اقساط خرید کنید. تنها کافی است:
کالا یا کالاهای شما امکان خرید اقساطی را داشته باشند.
سفارش شما (مجموع سبد خریدتان) از حداقل مبلغ تعیین شده کمتر نباشد. (حداقل مبلغ تعیین شده برای خرید اقساطی ۵۰ هزار تومان است و نمیتوانید کالایی به مبلغ ۴۵ هزار تومان را بهصورت اقساطی بخرید.)
موجودی اعتبار اقساطیتان برای خرید کالا کافی باشد.
آیا امکان لغو ، تغییر یا ویرایش فاکتوری که با اسنپپی پرداخت شده است وجود دارد؟
اسنپپی در زمینه استرداد کالا تابع قوانین فیگورین است. لطفا توجه داشته باشید، قوانین و خط مشی سرویسدهندهها برای استرداد یا حذف و اضافه کردن محصول در یک فاکتور با هم متفاوت است. در نتیجه پس از پرداخت فاکتور، امکان اصلاح و تغییر آن از طریق اسنپپی وجود ندارد و این موارد را باید مستقیما با فیگورین پیگیری کنید.